Babbel...

Fasen. Jag trodde att jag var okej med sprutan imorrn, men det är jag inte. Bara för att det gick så snabbt och smärtfritt förra gången så kommer jag säkert få men för livet nu. Äsch, jag orkar inte nojja, måste ju ändå ta den. Efter sprutan så ska jag fixa mitt pass (halleluja). Mina resekamrater börjar svettas lite över att jag inte har nått, haha (och jag svettas över allt som händer i Bangkok)! Det fotot kommer vara morgondagens i-landsproblem. Vilket frisyr ska man ha på bilden? Töntigt ja, men om allt går som det ska i livet så ska jag leva med den bilden i tio år!
Sen blir det stan och eventuell julklappsshopping, och på kvällen ska jag hem till mamma och passa hundarna. Det får man för att man bjuder dom på bio ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0