Suck...

Vilken allmänt dålig dag jag har haft. Inte dåligt humör precis, utan mest bara less. Sen efter den lilla jobb-incidenten så kunde jag inte koncentrera mig alls, utan kastade grejor helt vilt omkring mig. Stackars kunder...
Dagen började iaf bra för jag fick massor av beröm av chefen. Hon tycker att jag har blivit så duktig på att sälja, så hon tyckte att jag förtjänade att höra det. Nice, nice... Typiskt att jag kom av mig precis den dagen hon säger det.
Sen var yogan svintråkig ikväll. Herregud, jag hade hellre legat avslappnad i soffan! Jag var alldeles för rastlös, sen kan jag inte låta bli att fnissa när man ska känna sig som en palm m.m.

Nu har jag två kvällsalternativ:

1. Tröstäta i soffan
2. Klippa av luggen innan jag ser ännu mer trashig ut

Kommentarer
Postat av: Madde

ja fy farao för honom -.- haha



ja att han vart ja :D plutten hehe



du kommer väl inte se trashig ut alls !! dont be silly :P

2008-12-18 @ 22:08:42
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Cissan

Stackare! I feel for you.

Bättre när man slipper se dom, man ska hålla skiten ifrån sig :D hehe



Ja det är härligt att jobba när man får beröm, då försöker man mer ;) Kram ses på stan

2008-12-19 @ 10:11:34
URL: http://www.cissans-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0