Blair Waldorf...

Jag vill bli henne. Helst nu. Rå riktigt. Tänk att få vara en riktigt jäkla praktarsel och inte ma dåligt över det. Våga köra över andra för att få som man själv vill. Dåligt för karman kanske, men det låter ganska skönt! Äsch, jag skulle inte lyckas särskilt bra med mitt samvete så jag kan ju glömma den tanken, haha! Men jag kan iaf sno stilen! jag är förälskad i den mesta hon tar på sig, allt från sina söta klänningar, diadem, kappor m.m. Jag har aldrig velat ha en speciell kändis stil, men hennes kan jag ta rakt av (nästan iaf). Köpte ett pärlhalsband på jobbet som jag ska baka in i håret i sann Blair-anda nångång! :)


Insåg att det är dags att färga håret igen. Ska försöka göra det snart så jag hinner en gång till innan resan...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger detsamma. Vilken bitch, skönt å bara köra över allt å alla. Hmm å sen att få snutta på Chuck är inte heller så fel. Min vila-blus var en skugga av Blair. Hon passar i allt å allt hon har är såååå snyggt även om det ser ut som om hon letat fram nåt ur farmors garderob. Grrrrrrr





Cissan

2008-11-21 @ 17:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0