Bonuscheckar...

Roligt i brevlådan! Jag känner mig som en typisk trailer-trashprofil ur nån amerikansk rulle med alla kuponger, haha! Men hey, kan man få saker som man ändå ska köpa billigare, så varför inte? Fick även Guldbonus på H&M, 250kr extra där är inte helt fy skam! Hade samlat ihop 100kr på jobbet också. Värdet för dom där checkarna är tillsammans 12 500kr (8500 H&M, 4000 Wedins). När man ser det från den sidan så känns det ganska ynkligt, haha! Och jag som var orolig från början att jag inte skulle uppnå 2000 om året på H&M så klubben är gratis. Pyttsan!





Kommentarer
Postat av: Madde

oj jag trodde jag handlade mkt på hm xD jag har "bara" handlat för ca 6500 detta år hahaha

2008-11-25 @ 19:58:00
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0