Den här gamla trasan...

Hittade den här gamla trasan i graderoben hos mamma. Jag köpte ju den för ganska längesen, men den skulle ju sys in och jag har aldrig orkat gjort det (tycker inte direkt om den heller). Det är en grå spetsklänning, syns inte så bra. Var iaf duktig och fixade den i helgen! Tog på mig den efter, insåg att det var större urringning än jag mindes. Gick till mamma:



-Jag ska aldrig ha den här på mig. Den är alldeles för urringad!
-Du har ju inget i urringningen iaf!



Nehepp....




Kommentarer
Postat av: Madde

men snällt :O haha



har du den rosa klänningen? det har ja missat hehe, tråkigt att den var för liten :(

2008-11-19 @ 21:20:21
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0