Det är inte lätt när det är svårt...

Jag och Cissan åt lunch tillsammans för nån dag sen i Birsta. Hon var och shoppade med dottern Vira (knappt två år) så jag tog lunch med henne istället för att äta ensam. När vi äter så säger Cissi: Vira har fått en ny bok! och ger den till mig så jag kan titta.
Jag tittar lite och ser några pilar och hål. Hmm.

-Cissi, jag förstår inte hur man ska göra...


Man skulle tydligen dra i dom där hålen för att få personerna att röra på sig. Barngrejer är avancerat nu för tiden ;)

Kommentarer
Postat av: Haaha barnböcker för dummies

Haha Magda du ska få en prasselbok i julklapp, tror du att du kan hantera den? haha



Cissan

2008-11-01 @ 12:45:11
URL: http://minajagochmigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0