En äkta dagens...

Det är nog bra med jobb ändå. Man har liksom en plikt att kliva upp ur sängen! Anyway, köpte en ny väst som jag inviger igår. Skulle ha en vit tröja under, men för tillfället vet jag inte vart den är (om ni tittar på golvet så kanske ni förstår varför), så det blev en ljusrosa. Sen har jag bara strumpisar, använder den alltså som klänning. Matchar med ljusrosa rosetter i håret. Syns inte direkt på bilden, men det är faktiskt rosetter, haha! Ska jag göra en äkta dagens med butikerna också bara för skojs skull? Låtsas att jag är en riktig modebloggare ;) haha


Ljusrosa top Indiska
Grå väst Åhléns
Svarta strumpisar H&M
Rosa rosetthårspännen H&M barn
Svarta skinnstövlar med dragkedja Wedins




Kommentarer
Postat av: Evelina

Finen väst :)

2008-11-27 @ 16:06:41
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer dagens outfit!

2008-11-27 @ 21:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0