Hemma...

Efter ett par väldigt trevliga dagar. Började med att åka hem till Therese mamma igår när vi kom, sen blev vi kvar där ganska länge. Det var ju där vi bodde under uppväxten när vi hälsade på!. Vi har haft mycket knas för oss under det taket, haha! Sen kom kusin Angelica dit med sin bebis Maya. Åh så söt, det var första gången jag såg henne faktiskt! Lånade henne mycket under kvällen, är ganska fascinerad av andras barn. Anna och Lina var också där givetvis :)
Senare åkte vi hem till Therese & Jesper där vi tittade på film och åt chips, och jag och Jesper babblade massor om Thailand. Dom ska ju som sagt åka två dagar efter oss, så vi kanske syns där!
Vi avslutade kvällen med senaste Batman och jag älskade den! Känns lite dystert att se Heath Ledger i sin sista film, men han fick iaf avsluta väldigt bra...
Idag har vi mest bara hängt och umgåtts, och Jesper lagade svingod thaimat till oss. En sån man ska jag också ha ;) Haha!





Kommentarer
Postat av: Madde

oj har angelica en bäbis? det visste inte jag haha

2008-11-17 @ 20:06:11
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0