Kvällen...

Good evening folks! Hoppas ni har haft en trevlig helg. Fick ju faktiskt känna på hur det är att vara ledig en hel helg förra helgen, men nu är jag back on track med helgjobb igen. Får väl se hur det blir i december sen.
Hade öppning i Birsta idag, sen åkte jag in till stan och fikade med Jessica. Det var inte planerat, men jag behövde gå till jobbet där och rädda min glass som jag glömde igår och då tyckte Jessica att vi skulle fika. Kladdkaka på Waynes blev det, tror faktiskt att jag börjar bli lite less på dom. Jag är chockad att jag skriver det själv...
Åkte lite oplanerat hem till mamma ikväll också, så nu är jag där. Tänkte röja lite innan dom har slängt bort alla mina grejor! Bäst man övervakar sånt själv ;)


Håll er inne nu så ni inte blåser iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0