Not so funny...

Tänkte dela med mig av ett riktigt fint ögonblick ur mitt liv. Det var när jag och Jessica hyrde film och jag skulle betala. Alltså är konversationen mellan mig och tjejen i kassan (som jag hörde det):


Tjej: vad har du för mobil?
Jag: (står och tittar på henne lite skeptiskt innan jag svarar)
Öhh, en LG. Eller nej vänta!! Det var förut, nu har jag-
T:  (hon avbryter) vad har du för mobilnummer?
J: Jaha... (blossande kinder) 073*******
T: Haha, även att du ändrade dig om vad du har för mobil!
J: (Väldigt blossande kinder)...



Pinsamt. Så pinsamt.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tyckte det var hon som värkade varit otydlig.. det är hon som får skämmas =) Men det är roligt att läsa att andra också gör bort sig. Själv var jag ute och körde bil på väg ner till jobbet från mamma & pappa, jag spelade ganska hög musik och precis då jag körde förbi västermalm skolan där det står flera undomar och väntar på bussen så råkar jag tuta. Jag höll på att dö, jag vet inte vad som hände ens, jag måste liksom ha lagt händerna konstigt på ratten??!! Men men röd som en tomat blev jag iaf. Men det är sånt man kan skratta åt efter.

2008-11-26 @ 12:23:43
URL: http://milino.blogg.se/
Postat av: Cissan

Haha Magda! det kan inte bli mer du.

2008-11-26 @ 19:03:54
URL: http://www.cissans-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0