Dagen efter är lite mindre rolig...

Jag känner mig gammal. Jag känner mig mör. Jag funderar hur i helvete jag orkade springa på krogen fre-lör nästan varje helg förut.
Vi hade jättekul på förfesten hemma hos Jessica! Det var vi vanliga tjejer + Andreas och tre kompisar till honom. Kanske fyra t.o.m. Mycket lammkött, haha ;) Vi tog sjukt många bilder, men jag glömde ju min kamera hemma, så jag får vänta på dom. Dröjer väl ett tag tills Jessica har lagt över bilderna! Pussar, rumpor, tjejer i badkaret m.m fastnade på bild den här gången! Jag hade väldigt trevligt med en gosse på förfesten, en mycket snäll prick! En väldigt osingel prick, men man kan ju vara trevlig ändå! Tycker det är skönt med killar som faktiskt kan släppa loss och prata, spexa med andra tjejer utan att tänka att flickvännen ska bli svartsjuk. Det är ju ganska oskyldigt!
Sen hamnade vi på Stadshuset igen. Jag kan inte bestämma mig för vad jag tycker om det stället. Har nog aldrig lyckats pricka en en såndär superkväll där. Träffade iaf två trevliga prickar till där vid olika tillfällen. En kom fram för att han tyckte att jag såg trevlig ut, haha! Så fel man kan ha! Den andra vet jag inte hur det gick till riktigt... Jag tycker om söta pojkar, mmm :)



Kommentarer
Postat av: Madde

ja söta pojkar är det inget fel på ;) haha

det var en vääääldigt söt prick som raggade på mig igår xD sånt e jobbigt -.-' hahahah

2008-10-26 @ 16:13:01
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madde

ja det är juh jobbigt när man inte kan ;) haha

ja men gör det! hoppas du kan :) måste kännas hemskt när han är så nära lixom haha

2008-10-26 @ 16:57:51
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0