Helg...

Vilken dag! Nu är det iaf helg. Blev kvar extra länge på jobbet idag oplanerat. Söta Cissi har haft en olycka med håret så hon behövde en akut klipptid, så jag stannade kvar en timme medans hon gjorde det. Sen var hon så ledsen när hon kom tillbaka så jag kunde inte lämna henne där ensam. Permanenta inte håret hemma för guds skull, hon fick klippa av ALLT sitt hår idag! Har typ en centimeter kvar nu, så ni kanske varför att hon blev ledsen. Jag och Mickis sprang och tittade efter en ny frisyr åt henne, och hon hittade en som hon gillade. Hon blev jätteglad, så då blev jag jätteglad! Jag blir så ledsen när andra är det, och jag lider verkligen med henne! Cissi är världens mest genomsnälla människa :)

Nu måste jag faktiskt göra mig klar till bion, är lite bråttom! Uppdaterar om den efter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0