Roligt hos Cissan igen...

Haha Gud, vilket jäkla radargäng vi blir tillsammans! Har suttit hela kvällen och spelat Nintendo wii Sport. Så egentligen kan man väl inte säga att vi satt ner heller, man är ju väldigt fysisk i det spelet. Fick boxa bort lite frustration iaf, jättekul! Man kan ju tom göra egna gubbar som liknar personer, så finns det nån speciell man vill puckla på så kan man passa på! Sen blev det Guitarhero 3, jag sög hårt! Jag kan inte styra över så många knappar samtidigt, haha! Ni ska få se våra roliga bilder sen, men det är Jennie som har dom på sin kamera. Kan alltså dröja ett tag! Vi ser lite halvvilda ut, man skulle kunna tro att vi var onyktra. Blev fångad på bild i världens skrattanfall, känns så härligt att verkligen fnissa riktigt! Jag hade iaf två bilder på min mobil så länge, jag i sexig tennispose bland annat ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0