Work it...

Idag har vi slitit som djur på jobbet! Butiken ska öppnas imorrn och det var helt kaos imorse. Det är lite jobbigt att riva en butik samtidigt som man ska bygga upp en ny. Speciellt när man inte får ha stängt mer än en dag! Nu är det iaf bara kassan som fattas i den nya för att det ska fungera, sen är det givetvis massa småsaker som kommer ta lite tid innan det är klart. Har inte ens hunnit få dom nya varorna i tid, men vi byggde rätt bra av det vi hade ändå :)
Imorrn kommer dock skitjobbet. Jag ska spendera hela torsdagen och fredagen med att packa ner alla skor som blev över och skicka iväg dom. Nu pratar vi inte bara om att slänga ner skokartonger i flyttlådor, utan alla skor ska packas ner i skokartonger, dubbelkollas, korrigeras på listor och sen läggas i flyttlådor! Det finns ju några hundra par om man säger så... Kul för mig! Jobbar iaf med Bella så vi kommer nog ha roligt för oss själva där bak. Tror jag ska köpa mig en fet godispåse så jag får en sugarrush ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0