Inget blir som man tänkt sig...

Jaha, inte var jag så duktig som jag hade tänkt idag. Ingen klädkoll och en semla blev det. Imorrn börjar verkligheten (jobbet) så det vore trevligt om jag hade nått att ta på mig. Blir så tråkigt för alla inblandade annars. Nästan så att jag längtar efter att jobba, man ser ju lite mer folk än när man är hemma! Jobbar även med Jessica och det är alltid kul :)

Jaa, sen har jag väl råkat bli nästan blond också under kvällen. Fick ju väldigt ljust hår när jag var borta pga solen, så jag ville ta steget ännu lite längre när det ändå var på g. Jag och mina dumma idéer... Har lite ångest över att visa mig ute, men det är ju alltid första chocken som är värst, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0