Ångest över att vara hemma...

Idag har jag en riktig ångestdag. Över Thailand. Känns bra att jag längtar tillbaka som en galning redan efter mindre än en vecka. Tror att det beror på att man aldrig vet om man kommer tillbaka igen, det är så mycket som kan hända. Jag hade visserligen hemlängtan på slutet, men det var ju efter familjen, inte den gråa pissvintern här hemma!
Jag är så glad att vi åkte. Det var verkligen en upplevelse för livet, och speciellt Phiphi kommer jag alltid att bära med mig. Det var skönt att träffa någon ny att lägga tankarna på också ett par dagar. Det varade bara ett kort tag, men Jonas fick mig att tänka på nått annat. Vi kommer alltid ha dom dagarna i Phiphi även fast vi aldrig lär ses igen...
Det var därför jag gjorde tatueringen. Jag kommer se på den och minnas min första, fantastiska resa. Sol, bad, ett underbart land, semesterflirt och fjärilar i magen! Ni vet inte ens vad jag gjorde för tatuering, men det är ett litet, litet hjärta. Jag vill inte ha nått blaffigt så den är perfekt för mig. Mitt söta lilla minne. Kärlek :)



Nu vill jag åka på nästa resa, men jag får nöja med mig sthlm till helgen så länge! Haha...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nu tycker jag du är lite vrång ;)

2009-02-23 @ 18:20:42
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0