Mysiiiiigt...

Vi har haft den basta dagen hittils idag tycker jag. Lugn och mysig! Fast iofs, allt vi gor ar sola, bada, ata och shoppa sa jag klagar inte dom andra dagarna heller, haha! Idag gjorde vi lite massager (Marie & Sandra) och fotskrubb (jag & Anna), jag testade aven pedikyr. Jag kan bli van med uppassning, det ar inga problem!
Efter det blev det stranden, sen lunch, lite mer strand och hem till hotellet. Nu har vi myss atit mat pa en mysig, men dalig resturant, och sen bar det av hit! Maste ju uppdatera lite da och da. Imorrn bli det Phi Phi, och dar stannar vi nog ett tag. Hors sen!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Hmmmmm.. kommer du hem snart??:) ser super härligt ut på bilderna!! inte alls avundsjuk;) puss o hej!! nu ska jag gå hem o låtsas att jag har ett liv ;P

2009-01-21 @ 19:16:11
Postat av: Therese

Hejhej..

var haller ni hus nu da??

Har du ngn resdagbok??

Funderar pa att dra till Krabi imorgon :)

Kram

2009-01-24 @ 04:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0