Packad och inte klar...

Istället för att packa klart så har jag spenderat hela kvällen i soffan med en filt över huvudet. Bra planering, haha! Var ju tvungen att kolla när Timrå vann matchen, får ju inte se hockey på ett tag. Efter den så tittade jag på serien Dom halvt dolda (eller nått sånt) på Svt, manus av Jonas Gardell. Ganska tragisk serie men jag har fastnat för den. Missar tyvärr sista delen.
Tidigare idag så träffade jag Sandra för att växla pengar och sola, behövde också köpa det sista på Apoteket. Vi stötte på Marie och Jesper också, så vi gick till Forex med dom. Bestämde lite hur vi ska mötas i Bangkok eftersom vi inte flyger med samma plan. Sen följde jag med Sandra hem för att kolla in hennes packning. Jag tror att jag leder den ligan också faktisk... Vi skålade även med lite Barcardi lime i ett varsin glas för resan ;)



Om jag skulle sluta komma på ursäkter och packa nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0