Roliga saker väger upp dåliga saker...

Tudeloo, nu är jag hemma för kvällen. Började jobba sent för att vi skulle ha Ecco-utbildning ikväll, men vi har så mycket att göra så det blir imorrn istället. Jag hatar (nästan) att jobba just nu för det är så mycket att fixa med nya butiker. Alltid massa strul också. Dock älskar jag att ha byggubbar på jobbet, dom är alltid så himla sköna! Idag kom det en tjej och en kille från Ecco också som ska visa oss hur det butiken ska se ut m.m. Herregud vad fint det kommer bli på den halvan av butiken! Tjejen är ascool också, så himla rolig!


Jag och Jessica var inne på kontoret och klurade på hur vi skulle få in Eccoskorna i datorn, när hon kom in.

Hon- Wooow, vad snygga ni är? Ser ni alltid ut sådär på jobbet?
Vi- Jaa, jo oftast iaf... Hehe...
Hon- Som värsta modellerna ju, och jag ser ut såhär!



Vid ett senare tillfälle hade alla killar fikapaus i vårt kök och vi yngre tjejer stod utanför med henne.

Hon- Har ni barn?
Vi- HAHA, näää!!
Hon- Har ni pojkvänner?
Vi- Nej...
Hon gick in till köket till grabbarna
Hon- Hörde ni, alla tjejerna här är singlar!!!!
Sen kom hon ut och sa att hon kunde anpassa vilka hon skulle ta med sig hit nästa gång, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0