Gårdagen...

Fasen, jag hade skrivit en kortis om gårdagen som försvann eftersom bloggen dampar sig, så nu får det bli ett ännu kortare!
Vi skulle komma till Jennie runt åtta så jag segade på ganska bra. Vid sju ringde Jessica och sa: vi kommer och hämtar dig om en kvart!
Min reaktion var ungefär: AAAAAAAAAHHHHHHHH!!! Där stod jag i min pyjamas och lockade håret! Hann inte komma fram till vilka kläder jag ville ha heller, så det fick bli spetsklänningen. Förresten så menade jag aldrig att jag var för tjock för den tighta klänningen, utan jag gillar helt enkelt inte så åtsittande kläder egentligen! ;) Anyway, vi kom iaf fram till Jennie, komma in var lite svårare. Jag och jessica hade lite svårt att hitta dörren så vi sprang runt runt i snön med våra pumps. Hej blåbär, haha! Jennies syrra räddade oss dock när hon kände igen oss på Wedinspåsarna!
Det blev väldigt mycket singstar igår. Roligt då, lite mer pinsamt idag. Nästan hela sällskapet går på diet så dom får inte dricka just nu, så dom hörde nog väldigt bra hur illa det lät! Jag bjuder på mina 15 minutes of fame!! Vi körde fasen danssteg och allt, riktigt grymma var vi ;)
Den senare delen av kvällen/natten spenderades på Oleary's. Blev bjudna på drinkarna nedan. Gott gott!!





Min favoritdrink!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0