En hel massa Thailand...

Okej, räkna med att det kommer bli mycket Thailandsnack här i bloggen framöver! Kanske dags att starta en ny kategori? Ska ju faktiskt försöka att uppdatera så mycket som möjligt när jag är där. Borde nog kolla upp vad det kostar att surfa på mobilen, för i värsta fall har jag ju dne att uppdatera ifrån!

Det som tog mig in på thai-snacket nu är att jag har börjat provpacka lite. AAhhhhh!! Det slog mig när jag packade ner kläder att jag inte kommer hinna använda det innan vi åker iaf. Fyra veckor är bara fyra utegångar (max), vilket blir fyra outfits!! Nu ska jag sortera högar med sommarkläder som ska tvättas/strykas/sys om så jag kan packa ner det i väskan sen! Eller ja, jag packar ju inte riktigt nu, men jag kan ju lika gärna slänga ner grejorna där så jag vet vart jag har dom!

So many things to do, so little time...


Resfeber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0