Pepparkaka...

Jag ska fortsätta kontra med sommarbilder nu i jultider. Jag tyckte inte att jag var det minsta brun i somras eftersom jag jobbade i princip varje dag. Tittar man på bilder så ser jag ändå ut som en pepparkaka! Förhoppningsvis blir det ännu bättre efter Thailand, annars blir jag ledsen på ögat. Tänk att få glassa omkring hemma i stan efteråt när alla är gråa och glåmiga. Mohaha (skadeglädjen är den enda sanna glädjen ;P)! Och ja, ni som pratar om att jag kan äta vad jag vill och ändå vara smal kan ju titta på min avsaknad av en tränad kropp (läs ordentligt, jag säger inte att jag är tjock, utan otränad), haha! Min enda, runda magruta ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0