Idag...

Det tar tiiiiid att ladda upp alla bilder, hoppas ni tycker att det är spännande! Annars får ni leva med det ändå ;)
Idag har jag träffat fru Karlsson (Sandra), och vi tog en ride till Birsta. Det är så dött med folk överallt, vart gömmer ni er? Jag blir nästan rädd. Där strosade vi lite, jag hejade på Cissi och Louella på jobbet, sen gick vi till Marie. Vi har inte träffats nån av oss sen vi kom hem, så det var dags att beta av hemfärden. Vi fick även tillfälle att berätta om när vi höll på att missa flyget hem. Det, mina vänner, var dramatiskt!
Efter snacket blev det en snabbfika innan vi drog hem till Sandra så jag kunde hämta hennes kamera. Nu har jag bilderna som jag har saknat, typ från elefantridningen m.m. Ni ska få se allt!
Nu är det hockey på tvn så jag ska väl kolla in det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0