MF & Thailandsminnen...

Kom ihag att titta pa melodifestvalen for mig ocksa imorrn! kanns lite trist att missa det, men jag antar att jag inte ar i en position da jag far klaga, haha! Jag far ju forhoppningsvis se tva omgangar nar jag kommer hem iaf!
Just nu sitter jag och sandra pa ett internetstalle och tittar pa lite bilder for lite reserch. Tre i ganget har namligen fatt en fix liten ide om att skapa ett minne harifran. Ni far gissa vad, I'll never tell ;) Vi far val se om jag bangar forst, men just nu kanner jag mig valdigt taggad!

Imorrn blir det Koh phangan for oss, sista on innan Bangkok, sen borjar det narma sig hemgang. Langtar efter att fa dela ut presenter hemma, men far samtidigt angest over att lamna detta paradis! Usch, inte tanka sa nu. Jag och sandra ska ju pa elephant-trekking, vi funderar pa att hyra vattenskoter, vi ska pa vattenstallet i bangkok, kanske snorkla igen, fullmoon party m.m innan hemgangen!

Jag saknar er dar hemma, hoppas att ni har det bra! Kram



P.S Om nan av mina bekanta ar intresserade sa har jag en resedagbok ocksa som ni kan fraga efter! Skriver inte ut den har, det ar for privat! D.S

Kommentarer
Postat av: Madde

jag är :) du kan juh mejla mig eller ngt :)

2009-02-06 @ 23:48:06
URL: http://justmadde.blogg.se/traning
Postat av: Evelina

Jag vet jag vet! Ni ska tattuera er ;P

2009-02-07 @ 13:04:32
Postat av: Madde svarar

svar: hehe ja jo jag vet att det inte var du för då hade jag svarat här istället ;)



jo bra med mig, men husägare nu då, flyttar på onsdag :) annars som vanligt med olis och jobb och allt det hehe .. hoppas du hare nice i thailand och att du kommer hem hel :P

2009-02-08 @ 09:43:29
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Moa

åh, jag blir ju inte lite avundsjuk på dig :O här är jag, snart insnöad, i en liten by i Norge och du är i värsta paradiset, jag vill också!



för övrigt vill jag gärna veta din resedagbok, du kan skriva en kommentar, så behöver jag inte godkänna den =)

2009-02-09 @ 09:03:09
URL: http://moaigeilo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

vill se resedagboken!! säger som moa, skriv en kommentar så godkänner jag inte den :)

2009-02-10 @ 11:13:30
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0