PhiPhi...

Älskade PhiPhi, jag kommer inte ens kunna förklara! Ni ser iaf vårt rum på PP Princess (bara namnet sa ju att jag måste bo där ;P). Ganska fräscht förutom den skabbiga sänggaveln. Nåväl, man kan faktiskt inte få allt ;) Myrorna i badrummet blev vi också ganska tjenis med efter ett par dagar.
Det var första kvällen där som vi började partyt  på allvar. Det var bara en sen impuls att gå ut dne kvällen, men det var fan den roligaste av alla! Vi testade ju även på buckets den kvällen. Ojojoj. Farliga grejor!!
Vi satt på nån krog först, sen drog vi ner till stranden. Det var väldigt lugnt just där vi var, men vi körde på ändå, haha! Sen skuttade vi glatt vidare till Apache där vi var fast resten av resan. Minns inte riktigt hur det gick till men det var iaf den kvällen som vi träffade "min man" (vi gifte ju oss dag 2 om ni har glömt det) och hans gäng.
Nån morgon pallrade vi döfläsket upp till View point som ni ser på bilderna. Det var helt fantastiskt, vilken utsikt! Och vilken trapp för att komma dit. Det är själva Phiphi som man ser mellan bergen, det är inte större än så. Ni kan ju tänka er hur lätt det var för tsunamin att skölja över där...
Sen är det vår strand när tidvattnet hade tagit det, lite middagar, lite fest, lite fireshow på Apache. Jag kan ju inte glömma att nämna thailändska pancakes. Omg, dom är helt underbara!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0