Update...

Hej mina vanner, hur ar det med er dar hemma? Jag sa ju att jag skulle uppdatera nar jag hinner sa ni kan kika in lite nu och da! Minns inte vad jag skrev sist, men vi ar iaf kvar pa PhiPhi ett par dagar till. We love it here. Det ar typ sol, bad och party all night long, haha! Sen har jag aven gift mig med en man som kallas for Maskinen, sug pa den ni ;) Marie var prast och allt, en valdigt fin happening!
Nu ska jag springa tillbaka till rummet, sen blir det middag och lite stan som vanligt tror jag, sen kanske jag letar ratt pa min man, jag ska ju snart lamna honom kvar pa den har on!

Kommentarer
Postat av: Cissan

haha grattis brudparet :)

2009-01-31 @ 21:30:14
URL: http://www.cissans-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0