En shopoholics bekännelser...

Ja ni, ikväll har den premiär här hemma i Sverige. Mitt snurriga, lilla huvud trodde att den hade premiär redan i onsdags, så tanken var att jag och mamma skulle gå och se den igår. Nu får jag vänta till nästa vecka, mycket tråkigt! Hon vill ju vara hemma med sambon på helgkvällarna, och han vill inte direkt se filmen, haha! Jag som var sugen att se den redan i Thailand, men den som väntar på nått gott...

Ni vet väl förresten att Isla Fisher är tillsammans med Sacha Baron Cohen? Det är inte alla som får lägga sig i sängen brevid Borat varje kväll, haha!






Kommentarer
Postat av: Emma

Den filmen lär vara som gjuten för dig :) haha

Ja du får komma in så ska jag berätta, väldigt förvirrande kan du bereda dig på!

2009-03-21 @ 18:42:08
URL: http://quitespontaneously.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0