Ingen rallyförare här...

Idag har jag känt mig viktig och jobbat litegrann. Kände mig verkligen på topp, kanske måste ta semester lite oftare, haha! Ska jobba på sko imorrn, så då ska jag fortsätta kämpa på medans jag är taggad. Dock jobbar jag med Jessica och vi är ganska bra på att prata också... Fast vi gör ju alltid det vi ska iaf! :)
Igår när jag kom hem från hockeyn så satt syster Karolina i soffan. Det var helt oplanerat, men det är väldigt trevligt med besök. Jag gick iaf på stan med henne efter jobbet en stund också innan jag åkte hem. Hon har med sig yngsta barnet till Sundsvall så jag fick dra vagnen på stan. Inte min grej.

Jag körde över en fot i H&M-kassan.
Jag körde rakt in i en tjejs stol på Charm (ett fik).
Jag körde in i räcket vid rulltrappan så ena hjulet på vagnen trillade av.


Dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0