Koh Phangan...

Vårt fjärde resemål blev Koh Phangan. Jag önskar att jag hade sett mer av ön, men det var där som jag började må dåligt. Orkade inte utforska så mycket med dunkande huvudvärk och feberfrossa!





Den fina, fina rummet

Med en egen terass

We died and came to heaven...

Poolen från restuarangen
Jobbar på brännan

Det var skööööönt

Anna leker bomben :)

Vår resort på kvällskvisten

Väntar på taxin till city

Jag och Sandra drog iväg på Elephant-trekking

Vi träffade elefanterna

Vi red på en busig en

Gaddad för livet, dock en väldigt liten en ;)
Fullmoon Party

Självlysande målarfärg är ett måste

Frozen strawberry daquiribuckets. Mmm... Kolla mina bruna ben. Mmm...


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh gud vad jag blir sugen! Ahhh :D

2009-03-30 @ 21:13:40
URL: http://quitespontaneously.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0