Sthlms-shopping...

Alltid lika fina bilder som vanligt, när man fotar sig själv, haha! Väldigt naturlig vinkel ;) Först har vi en vit volangklänning från Salt, men det är Vila. Svårt att se hur söt den är på på min fina bild! Under är det en klänning från Gina Tricot. Där ser man bättre att den är betydligt finare på än på galgen. Gillar den lite strama looken ibland. Gillar dock inte att det saknas fem knappar i den. Såg det när jag kom hem...
Sen har vi ännu en underbar klänning från MQ. Den orkade jag inte ta på mig, men den är så fin! Sen köpte jag en randig topp som jag kan ha till svarta midjekjolar.
Den vita blusen kommer från Vila och är också helt underbar på. Den har samma spetstyg på ryggen fast mycket djupare än fram, och den är ganska vid.
En prickig liten sak från Zara och en rosa puffkjol från H&M Trend. Den ser inte lika mycket ut som en ballong i verkligheten, haha!
Det var allt från helgen i stockholm :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0