Vad sjutton var det som hände...

Det är rubriken i ST idag om matchen igår. Ja, vad var det som hände? Det var ju helt jäkla sinnessjukt! Jag har aldrig varit med om att en spelare har tappat skenan på skridskon förut. Det lär ju ha hänt, men jag har inte sett det. Också tappar han den precis när han ska styra pucken bort från mål, men ligger och kravlar på isen istället utan att ta sig upp! Den matchen var faktiskt vår, men hockeyguden verkade uppenbarligen tycka annorlunda. Det var kul så länge det varade. Det är ju faktiskt en match kvar, men det är lite kämpigare att vinna på bortaplan...
Och Melodifestivalen då? Wtf???? Hur gick det där till? Jag var nästan säker på att Måns skulle kamma hem det. Såg ni hans min när han fick dom sista poängen? Stackarn, han blev så besviken, man ville bara krama honom. Jaja, hellre Malena än Ugglas!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jaa, verkligen stackars Måns, fy fan!

hehehe, btw, vilka tror du kom in på melodifestivalens efterfest?









(jag och pernilla är svaret )

2009-03-16 @ 21:15:31
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0