Alltid lite stressad...

Jag har verkligen hundra saker att göra, men jag orkar inte ta tag i nånting! Fast nu går jag på Alvedon och Ipren (superblandning), så jag känner mig relativt pigg!
Måste verkligen tvätta, stryka och sy till mina kläder inför Thailand. Måste köpa typ 100 par trosor som jag kan ta med mig, för jag vill inte stå och handtvätta sånt i nått skitigt tvättställ.
Jag måste hitta nått supermedel för lockigt hår, så jag kan ha det naturligt när jag inte orkar fixa det. Det är ju så fuktigt där så jag kommer ändå se ut som ett troll, haha!
Jag måste bli frisk så jag kan fusk-sola ett par gånger. Jag vet att det inte hjälper mot att bränna sig, men det vore trevligt att ha lite, lite färg när man drar på sig bikinin. Måste även sy till några bikiniunderdelar som är för stora.
Måste köpa en ny mascara. Kan bara inte bestämma mig om den ska vara vattenfast eller inte. Tanken är ju bra, men det är ett helvete att få bort den sen!
Måste hitta solskydd med hög spf till den första veckan. Hittar bara ingen som duger. Har redan laddat upp ett förråd med Hawaiian Tropic-grejor från internet, känns onödigt att göra en ny beställning för en flaska.



Hmm, dom flesta sakerna som jag har kvar att fixa är uppenbarligen ganska ytliga, haha! Vilka i-landsproblem! Jag har liksom fixat dom seriösare grejorna redan, så jag tror att det mesta är klart på den fronten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0