I mina drömmar...

Natten har jag spenderat i en buss på väg till Arlanda. Ja, i drömmarna alltså! Drömde verkligen att det var dags för Thailand och allt var ett stort kaos! Jag hade verkligen ingen koll på vad jag hade packat, vart grejorna var, vi fick springa till bussen för att hinna m.m. Jösses. Så får det inte bli! Till råga på allt var jag kissnödig så jag kunde inte slappna av. Visade sig dock att jag var det på riktigt så min dröm ville nog att jag skulle vakna, haha!


Resten av veckan ser ut såhär:

Torsdag: Hämta passet, jobba till kl 18, träna
Fredag: Jobbar till kl 22 så jag hinner inte så mycket annat
Lördag: Jobbar till kl 16, sen blir det fördelsedags fest för- och hos Jennie
Söndag: Ledig! Yes, please ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0