Julbord och fest...

Jag har längtat efter en utegång som verkligen är jättekul, och igår kom den! Vi började på Norra berget och åt julbord där, alla butikerna tillsammans. Jag gillar personligen inte julmat särskilt mycket, så jag var mest uppspelt över själva grejen och att få klä upp mig! Okej, efterätterna lockade också! Jag hade ett berg på desserttallriken, tillslut satt jag där och led tills dom påpekade hur länge jag hade kämpat med den, haha! Små minikladdkakor, minimuffins, glass och godis. Mums!!
Okej, jag ska speeda lite nu så att inlägget inte blir så långt! Jag och Jessica gick ut efteråt, hamnade på Aveny igen. Hade riktigt jäkla kul den här gången fast att jag är anti Aveny i vanliga fall! Vi körde för oss själva, drack drinkar, shakade loss på dansgolvet till nått liveband. Måste nästan kalla det rocka loss, haha! Sen bestämde vi oss för att dra igång ett projekt och se hur många av dom som vi flirtade med som nappade. Jag hade hittat mig en lagkapten i bandy i baren ändå tills nån annan spelare kom där och förstörde allt (dumma jävel, haha), så det var inge roligt längre. Sen hoppade vi på nån annan stackars sate som blev helt salig när vi stod där och kuttrade. Sen lämnade vi honom där på golvet när det blev tråkigt och riktade in oss på ett helt gossegäng (från Skellefteå) istället. Vi bestämde att vi skulle sätta oss med våra glas och titta på dom, och se hur lång tid det skulle ta innan dom kom fram. Det tog typ en minut. Slutade iaf med att vi drog med dom fyra killarna hem till Jessica, och eventuellt hade vi massövernattning hos henne! Eller ja, två åkte till hotellet och två stannade kvar. Man måste ju ta hand om turisterna, eller hur? Mycket rolig natt måste jag säga. Har sovit typ två timmar (vi somnade efter morgonens barnprogram hade börjat) så jag är dock lite trött!




Gårdagens smink! Har inte fått bort allt än, haha!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha låter som ni haft orgie hemma hos jessica ;P

2008-12-08 @ 20:16:37
Postat av: Magdalena

Låter som? Vi hade ju orgie ;P

2008-12-08 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0