Vem annars...

Okej. Kvällen var inte mitt ljusaste moment direkt. Det var jättetrevligt och maten var god. Gissa vem som kliver ut från toan med klänningen innan för strumpbyxorna? Jo, jag. Jag höll alltså på att gå igenom en lokal med drygt så. Det kom en kvinna från garderoben springandes och tog tag i mig, haha! Så jäkla pinsamt. Hon ba: jag vet inte vem du är men jag tycker att du ska ta ur klänningen ur strumpbyxorna! Vilka kompisar du har som inte säger nått! Min reaktion var ungefär: aaaaaaaahhhhhhh!!!!!! Nåväl, alltför för många hade nog inte hunnit se, men vissa tyckte ju att det var kul. Kvinnan började skratta varje gång hon såg mig, sånt känns ju bra, haha!


Vi blev bortskämda med personlig service i Våningen tror jag. Vi var på Max sent på kvällen och beställde lite mat. Dom ställer ju brickan på disken och packar på den, men så långt tänkte inte jag. Jag tog tag i den tomma brickan och började gå. Tror att jag var trött.
Tjejen i kassan- ni får gärna lämna brickorna så jag kan lägga maten på dom!
Jag- Just ja. Förlåt...
Sen går vi och sätter oss utan mat iaf. Glömde bort den lilla detaljen att man inte blir serverad vid bordet, haha!

Vid bordet:

Jessica- Vad kommer musiken ifrån? (började poppas ganska högt efter en stund)
Jag- Från killen därborta (han satt med hörlurar)! Kul att ALLA för höra din musik!! (blänge lite och muttrade)
Jessica- Hmm nä, jag tror faktiskt att det kommer från högtalarna i taket!
Jag- Jaha. Oj då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0