Cry me a river...

Fan. Av alla spelare så ska min favorit Hedström dra till Ryssland av av ställen. Ryssland! Jag röstar för att vi skickar vem som helst av dom andra (okej, inte Pärssinen heller) istället. Han lämnar Timrå med omedelbar verkan. Fuck, fuck, fuck!! Okej att han inte har varit så super den sista tiden, men om ni visste alla rykten som går så skulle ni nog förstå varför... Jag skulle faktiskt kunna gråta en skvätt när jag läser alla fina ord som står i tidningen.

Den andra dåliga nyheten är att jag missade min drömlägenhet med en dag. En jävla dag för sen var jag för att få lägenheten som jag har drömt om i ungefär två år. That hurts... Just nu hamnade jag i en tjurig bana; får jag inte den lägenheten ska jag inte ha nån alls! Så lär det väl inte bli, men åååååååååhhhhhhhhh den är helt perfekt! Jag kommer gräma rejält över den!



Kommentarer
Postat av: Madde

men vadå en dag? fick du veta att den var ledig en dag för sent? :( hur som haver var det tråkigt :/

2008-11-12 @ 14:18:40
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0