På Aveny...

Hemma från jobbet! Roligt att jobba idag faktiskt, men det är nog för att jag inte jobbar i skobutiken så ofta. Ganska mycket folk också eftersom det har varit skyltsöndag idag. Typiskt att det är glashalt och regnigt ute...
Vi hade iaf roligt ute igår, kvällen spenderades först hos Jessica, sen på Aveny. Jättesmidigt att jobba i köpcentrum så vakterna vet vem man är. Åldergränsen blir inget problem och man slipper visa leg. Skönt!
Kvällens roligaste var definitivt när Jessica halkade ner för trappen! Vi skulle gå till taxin och Jessica hade lite för stora skor (det skyller hon iaf på, jag misstänker att det var vinet) och poff så tappade hon båda skorna och halkade efter dom ner i trappen, haha! Hur man lyckas tappa båda skorna samtidigt eftersom man kliver med varannat ben är ännu oklart. Vi fångade faktiskt henne i farten så hon lever! Taxichauffören såg allt också, jättekul ;)
Det sämsta var att jag skulle vara snäll och bjuda syrran på en utekväll, och hon blir så full så hon ligger på toan och spyr, haha! Det får jag säkert inte säga så skvallra inte för nån ;)
Det gick över ganska fort så efteråt shakade vi loss riktigt ordentligt till livebandet som var där. Såhär snäll är jag mot killarna på krogen:


En random kille kommer fram:

-Hej! Får jag bjuda på en drink?
-Nej det får du inte. Jag ska dansa nu. Hej då!




Jag ska öva på min snällhet nästa gång. Jag kan verkligen vara en liten bitch, jag dömer ut alla som kommer fram. Inte bra, inte bra ;) Haha!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Va snällt att du nämner de :P

2008-11-30 @ 21:41:58
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0