Avi...

Jag kom hem och fick syn på en paketavi i mitt namn. Fick panik för jag hade bestämt inte beställt nått, och tänkte att nått måste ha hamnat helt fel. Blev lite rädd att jag skulle få betala nått helt oskyldig, haha! Kom sedan på att det är kläderna från Asos, dom hade jag helt glömt bort! Ska försöka hinna hämta dom imorrn när vi ska fotografera. Tar bilder på hur dom ser ut i så fall!
Nu ska jag packa en liten väska så jag slipper göra det imorrnbitti. Jag blir hämtad ganska tidigt på morgonen och jag vill gärna sova så länge som möjligt. Måste kanske bestämma vad jag ska ha på mig på bilderna också...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hehe det gick ju bra till slut, jessica kom ju på den smarta iden om att veva ner gallret förhand. Hehe snygga kort sen i går =) Skoj var det. Syns kanske nått i veckan om jag får jobba vilket jag hoppas. Tjata lite på Carina åt mig haha.

2008-10-22 @ 11:31:52
URL: http://milino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0