Tack för idag, slut för idag...

Jag hade tur imorse, våra montörgossar var kvar så jag fick glutta en sista gång! Gud så söta pojkar det finns ;) Vi hade en liten konversation innan dom drog:


-Behöver jag inte öppna åt er nån annanstans nu då?
-Näe, man behöver ingen kod vid lastkajen tror jag. Eller?
-Fråga inte mig! Jag brukar inte vara där.
-Näe just det, butiksdrottningen går väl aldrig ut dit? ;)
-Näe precis, jag är divan på jobbet som aldrig gör såna saker!



Butiksdrotting, wtf!! Stryk ska dom ha ;)


Hockeyn var iaf superkul, speciellt eftersom dom vann första matchen av åtta eller nått sånt. Går ju tyvärr inte så bra för dom just nu.
Jag älskar våra platser, för dom skadade spelarna brukar ofta sitta där ovanför. Idag fick jag stryka förbi både Pärssinen och Hedström, mina favoriter! ;)
Hittade den perfekta supportermössan till mig också. Jag har velat länge över vilken jag vill ha, men ikväll hängde den där! Har inte sett just den färgen förut, heller! Tror Anders ska få köpa den åt mig på lördag. T.o.m han sa att jag måste ha den! Gissa färgen, haha! Ska även köpa deras sport-bh, måste ändå ha en till träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0