John Blund...

Fy fasen vad trött jag är, ska nog sova snart. Ska bara orka en snabbdusch först. Zzzz.... Borde skriva en liten inköpslista till lördag också innan jag lägger mig, men jag vet inte ens vad jag behöver. Systemet fixar vi imorrn, sola gör jag imorrn, naglarna ska jag också fixa imorrn. Klänningen är insydd och färdig, håret är nyfärgat. Sminket köpte jag ju nytt för ett par veckor sen. Kanske inte behöver nått annat...
Nånstans mellan jobb och övriga planer så måste jag betala räkningar och leta fram rosa kläder till lördag. Det är Rosa Bandet-lördag i Birstahuset så chefen vill att vi ska ha rosa kläder. Tänk att det ska vara så svårt när man väl måste vara rosa! Frågade om jag fick ha min rosa tyllklänning och leka prinsessa, det var helt okej, haha!
Jag ska faktiskt hinna hämta paketet innan jobbet också, finally!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0