Lördag...

Ibland har man en dålig dag. Idag har jag haft en dålig dag. Jag kan bli så jäkla irriterad på småsaker, så till slut är jag så arg så jag antingen skulle vilja döda nån eller sätta mig ner och böla, haha! Jag kan visserligen inte ens döda en mygga så ni kan ju gissa vilket alternativ som är mest troligt! Dock inte idag, jag bet ihop, men jag har varit väldigt trött och grinig. Det var mest imorse, nu är det helt okej igen!
Tänkte bara skriva för att säga att jag inte hinner skriva mer sen, för jag åker till Jessica direkt efter jobbet och sover där inatt. Lättare att ta sig hem på kvällen till samma ställe. Om jag inte följer med nån gosse det vill säga ;) Skojar bara!


Ha så kul ikväll, hörs imorrn hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Madde

KLART du ska följa med någon pojke om du känner för det ! lev för fan ;)

2008-10-25 @ 19:18:45
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0