Pilates m.m...

Det blev både fruar och gala, vilken kompromiss! Jag testade Maries pilatesboll en stund också, det såg så spännande ut. Först var jag ganska dålig (Marie sa nått om att jag inte fick riva ner hennes vaser, vet inte vad hon syftade på), men sen hittade jag några schysta moves! Iaf enda tills Jesper puttade till bollen så jag brakade in i deras soffbord, haha! Tror inte det sistnämnda var planerat i hans skämt ;)
Sen åt vi kex och ost. Det om något känns väl vuxet, bara vinet som fattas! Nu dricker ju inte jag vin så det var inget större problem.
Nu ska jag bara testa lite nya skor, sen får det bli sängen. Har lite trötta ögon...

Kommentarer
Postat av: Madde

åh kan vi inte se den tillsammans? ingen kommer vilja se på den med mig haha.



åh såg du ola? ;) haha

2008-10-28 @ 23:28:12
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0