Flyt...

Ikväll är det första gången som jag får se Idol redan från början, helt fantastiskt! Då slipper jag kanske missa Lars som jag alltid gör :)
Jag känner att jag har flyt idag, mycket löste sig riktigt bra! Hade lite besvärligt med att få ihop allt i helgen, men jag fick byta pass med kvinnan jag jobbar med i helgen, så det blir perfekt! Hade egentligen stängning lördag, öppning söndag, men vi skiftade så nu har jag tvärtom. Vilket innebär:

1. Jag hinner ta lunch i perfekt tid så jag kan glutta lite på Ola. Han är ju så snygg så jag vill bara äta upp honom! Mums ;)

2. Jag slutar fyra så jag hinner fixa mig i tid, är alltid sist klar annars (ska ut imorrn)!

3. Jag slipper kliva upp klockan 7.00 på söndag för att öppna butiken, för jag börjar 12.00 istället, yeeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0