Filmkväll...

Det lät kanske som att det var nån grej som hade hänt när jag skrev att jag inte mår bra, men jag menade att jag är sjuk. Blev ju dålig dom sista dagarna i Thailand och det har suttit kvar sen dess. Åkte även på en liten förkylning här i vinterlandet!
Igår spenderade jag kvällen med Jessica. Eftersom jag inte mådde så super så hyrde vi film och åt glass hos henne. B&J har varit saknat även fast jag inte fick i mig min bytta. Jag har blivit soft, måste jobba upp aptiten igen ;) Vi kollade iaf på Mirrors, en amerikansk version av danska Midsommer och nån film som hette Devils Chair. Den sista var lika dålig som den låter, men Mirrors däremot tyckte jag var bra! Har hört mycket dåligt om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0