Gott nytt 2009...

Kommer ni ihåg vad ni gjorde årets första dag ifjol? Jag var med honom... Den största delen av 2007, den största delen av 2008, och nu ska jag börja ett nytt år ensam. Det känns... dåligt. Smått ångestframkallande faktiskt!

Jag ska göra mitt bästa för att vända det här året till något bra. Jag måste börja ta tag i saker, och det måste bli nu! Resan känns som en bra start att komma iväg och göra nånting. Jag måste sluta vara så rädd för allt och göra saker. Jobbet kommer antagligen att gå åt pipsvängen, så det är nog dags att börja kolla efter en utbildning istället. Känns lite hopplöst att ens försöka få ett nytt jobb med nedskärningar överallt. Om jag sätter mig i skolbänken så är det förhoppningsvis bättre när utbildningen är klar! Jag tror även att det kan vara dags att lämna den här staden för nånting annat. Jag får en klump i magen av tanken, men samtidigt är det inte längre hem igen än det var bort om man inte skulle trivas. Jag har vuxit fast här och trampar på samma ställe, och jag är less på det. Börja om på en ny kula låter väl inte så tokigt? Sen drömmer jag om London, Paris och New York... 



Nåväl, ingenting är bestämt och man vet aldrig vad som händer! Gott nytt 2009!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0