Hej allihopa...

Jag är en dålig bloggare, förlåt. Har verkligen varken haft tid, ork eller lust att skriva nått. Jag har knappt kommit över förkylningskoman (första dagen som det inte ser ut som att jag har grinat i två timmar) och nu har jag ångest-över-Thailand-koma. Vi åker om tolv dagar och än så länge har jag knappt hunnit se framemot det. Jag känner mig lite orolig, så det är svårt att slappna av. Börjar känna mig smått stressad också, har säkert missat en massa viktiga saker som jag borde göra. Vi får försöka tänka att det mesta säkert löser sig på plats! :)
Igår jobbade jag först hela dagen, sen var jag och Jennie på filmkväll hos Jessica. Vi började jobba samtidigt idag, så jag sov över där också. Vi tittade på Sex and the city, shutter och House on the haunted hill. En helt okej samling faktiskt! Dock var vi nog för trött för att bli rädd på den sista filmen, haha!
Idag jobbade jag öppning-stängning, solade, och gick till Marie. Alla resenärer var där och planerade hur resan ska se ut lite mer detaljerat. Tror det blir Krabi -Phi Phi - Koh Samui - Koh Phangan - Bangkok, som det ser ut nu iaf! Vi fick faktiskt bagageband av Anna, den fjärde resenären, så att vi ska hitta våra väskor lättare på flyget. Härligt gula Eniroband, tror inte att så många andra kommer att ha såna faktiskt! Superbra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0