Dålig olycksstatistik...

Jag vet inte vad det är för fel på min olyckstatistik dom här dagarna, men det ska då alltid vara nånting. Förutom min vurpa igår så blev jag attackerad av en frusen, flygande limpa. Det var ett skämt som gick fel, men det var min hand den landade på. Det gjorde betydligt ondare än man kan tro, jag trodde nästan att den hade knäckt nått ben! Är fortfarande svullen, fick knappt på min mina vantar imorse, haha! Den landade iaf på ovansidan handen, så jag kan jobba på som vanligt, och det var inte mitt fel så jag är ganska nöjd ändå ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHA! Händer det konstiga saker så händer det dig :P

2009-03-27 @ 15:42:22
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0