I sportbladet....

Såhär skriver Lasse Anrell i Aftonbladet idag:


"Bittert?

Ja, självklart. Det är bland det bittraste jag sett. Timrå var verkligen värda segern efter en match i världsklass.

Regelrätt?

Nja, Jukka Voutilainen var inne i målgården och störde målvakt Backlund som tappade balansen.

Begripligt?

Knappast, det här slutspelet är det sjukaste jag någonsin sett. Är det inte domare som inte kan reglerna som avgör så är det materialare som inte kan sköta skridskor."



Jag vill nästan gråta av olycka. Det här är verkligen en sån sak som man kan gräma halvt ihjäl sig över...


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vart så jäkla besviken igår ja med :( Det kommer bli kämigt imorrn nu.. "tur" att jag inte har möjlighet att se den. Jag va nervös så det räckte och blev över igår..

2009-03-15 @ 16:39:23
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0