Kom ni ihåg...

Ni kom väl ihåh Earth hour igår? Man måste ju bidra med det lilla man kan för att rädda världen. Dock måste jag erkänna att tvn fick stå på under Robinson. Ganska svagt att inte kunna stänga av tvn en timme per år, men allting annat var iaf avstängt och nersläckt! Det var dålig planering att ligga ensam på fredagsnatten och titta på The Hills have eyes när man skulle spendera gårdagen i mörker, men det gick ju bra det med.
Nu är det jobb under dagen som gäller (Birsta idag), sen ska jag försöka posta lite inlägg som inte har blivit av. Det råkar bara vara så att jag jobbar mycket och sent just nu, så jag orkar inte/har inte tid med bloggen när jag kommer hem. Det tar på krafterna att försöka få ordning på två nya butiker samtidigt som två andra är underbemannade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0