Raggningsrepliker...

Raggningsrepliker. Eller snarare raggningsljud? Det verkar funka lite olika det där beroende på vart man finner sig! Tex här hemma är det mesta man hör en busvissling, eller som häromdagen ett grrr! När vi var i Thailand så fick man ju höra lite olika varianter under en månad, men dom ansträngde sig iaf lite mer än bara ett ljud. Vad sägs om ett frieri? Vissa var faktiskt ganska roliga, skriver ner dom jag kommer ihåg:


-Watch out for the white boys!
-Why?
-Cause Im gonna haunt you down later!


-I love you so much right now!


-You know what? You are my favourite girl of all times!


-Do you wanna take a walk with me?
-No, Im gonna stay here with my friends..
-Do you like to smoke weed?
-Ehh... no...
-Cause I was gonna invite you to smoke weed!
-Im gonna go now!


-You look stunning!
-Thank you!
-Will you marrie me?



Och den bästa av alla. En kille tar tag i mig på Fullmoon så jag halkar efter mitt sällskap (Sandra och Anna):

-How long are you staying here?
-A few days!
-I wanna meet you before you leave!


Jag drar åt mig armen och springer mot Sandra och Anna.

Sandra: Vad sa han?
Jag: Han sa, I wanna meet you!
Sandra: Vadå? Ville han kötta dig?
(meat=kött)


Hahahaha, det var höjdpunkten på den kvällen! Jag kan faktiskt tillägga att ett visst antal strawberry daquiribuckets var inblandade ;)




Kommentarer
Postat av: Ev

Hahahaha sandras kommentar va ju klockren! :D

2009-03-23 @ 18:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0